Xoч існує бeзліч причин, чoму кінoстрічки Бaзa Лурмaнa мoжнa oбoжнювaти, кoстюми в йoгo фільмax зaслугoвують нa oкрeму увaгу й зaxoплeння. Зaвжди чудoві й пoзaчaсoві: всіx їx ствoрилa xудoжниця кoстюмів Кeтрін Мaртін, яка також є дружиною режисера. 17 вересня Лурману виповнюється 60 років, держи честь чого Книгопечатание.ua розглядає модний мнение його робіт.
«Ромео + Джульєтта», 1996
В інтерпретації шекспірівської класики Баз Лурман переніс середньовічну Верону в сучасний Нью-Йорк і одягнув Джульєтту зразка середини 1990-х у сукні Dolce & Gabbana. Вбрання італійського бренду стали ідеальним інструментом угоду кому) демонстрації віддаленості дівчини від її родини.
Як і у випадку з Джульєттою, костюми інших персонажів теж відіграють неважный (=маловажный) менш важливу значение, адже чітко наголошують для категоричних розбіжностях цих героїв. Где-то, клан Монтеккі держать на себе яскраві гавайські сорочки, сонцезахисні окуляри, ланцюжки получай шиї — повна протилежність їхніх заклятих ворогів. Интересах однієї зі сцен храбрец Леонардо ді Капріо змінив свої принтовані вбрання й обладунки в класичний темно-синій тройка, який для нього створила самочки Міучча Прада. Його рубашонка й краватка, яка рясніла квітами, — також робота рук італійської дизайнерки.
Сім’я Капулетті постає впереди глядачем у чорно-червоному одязі, який підкреслює її серйозність і безкомпромісність. Ці вбрання надала дочірня лінія Dolce & Gabbana — D&G. Стержень старших поколінь Монтеккі й Капулетті собственноручно (делать) Лурман описав як зустріч впливів «Іва Сен-Лорана й Джекі Кеннеді 1960—1970-х років».
«Мулен Руж!», 2001
Костюми к стрічки «Мулен Руж!» є одними з найкращих у погрузчик’єрі Кетрін Мартін. Їй вдалося відтворити паризьку богемну моду початку XX століття, а вигадливі, прикрашені коштовним камінням корсети й негліже з пір’ям, які носила героїня Ніколь Кідман, надихнули дизайнерів з усіх усюд получай створення подібних у їхніх колекціях.
Вне сумніву, перлиною фільму є чорний оксамитовий шнуровка, вкритий кристалами Swarovski. Вбрання, подібні перед бюстьє й спідниці з тюлю героїні Кідман, з’явилися у всіх: від Yves Saint Laurent і Balenciaga по TopShop. Хоча Мартін ретельно досліджувала моду того періоду, если вона почала працювати по-над Мулен Руж, ведь не «обмежувала проєкти історичною коректністю». Багато з костюмів теж навмисно анахронічні. І ми дуже раді, що вона це зробила. Адже якби фільм був історично точним, героїні Кідман довелося б носити невыгодный мережива від Agent Provocateur, а ватин тілесного кольору.
«Великий Гетсбі», 2013
2013 року бери екрани вийшла ще одна екранізація улюбленої історії багатьох — «Великий Гетсбі» авторства Основ Лурмана. Зробити ідеальні костюми во (избежание такого проєкту итак справжнім викликом к команди. Коли знімали сцени вечірок, получи майданчику могли перебувати близько 300 осіб во (избежание натовпу — кожен одягнений у своє унікальне вбрання.
Кількість костюмів була неймовірною: Brooks Brothers надали загалом 1200 одиниць. І це лише чоловікам. Міучча Прада брала жребий у створенні вбрань про жінок — розробила 40 суконь, а також деякі образи Дейзі. Італійка никак не намагалася досягти реалістичності й досить вільно інтерпретувала моду 1920-х років, а джерелом її натхнення стали власні архіви Prada і Miu Miu.