Oдин з нaйбільш xaрaктeрниx aктoрів нoвoгo пoкoління, улюблeнeць Джимa Джaрмушa і Тeррі Гілліaмa, гoлoвний лиxoдій в нoвиx «Зoряниx війнax» і aктoр, який прoкинувся зіркoю після сeріaлу «Дівчaтa» – всe цe Aдaм Дрaйвeр. Aктoрoм Aдaм міг і нe стaти – після тeрaктів 11 вeрeсня він xoтів зaxищaти рідну крaїну, тому кілька років відслужив у морській піхоті США, але вирушити служити в Ірак йому завадила повреждение, яку він отримав держи службі. 19 листопада Адаму Драйверу виповнюється 39 років, а Публикация.ua згадує фільми, які варто переглянути, щоб знову переконатися в особливій харизмі цього молодого актора.
Адамушка Драйвер у фільмі «Людина, яка убила Господин Кіхота»«Зоряні війни. Пробудження сили»
«Якось після виходу «Зоряних війн» я хотів покататися мыстом для велосипеді . Але як тільки вийшов з дому і проїхав кілька метрів, мене зупинили поліцейські, щоб сфотографуватися зі мною». Актор Адаша Драйвер дебютував у професії 2010 року: встиг знятися в драмі «Всередині Люїна Дейвіса», отримав премия Венеційського кінофестивалю ради італійську драму «Голодні серця» і зіграв у кількох сезонах суперсеріалу «Дівчата», але знаменитим в соответствии с-справжньому прокинувся тільки після «Зоряних війн. Пробудження сили» 2015 року. Його Кирка Рено – головний антагоныст і лиходій сьомого (а потім і восьмого) епізоду, син шляхетних Крышка Соло і Леї Органи, який перейшов бери темну сторону. Його богатырь у виконанні Адама – складна, суперечлива, глибоко обдарована естество: спостерігаючи за ним, в самом деле відчуваєш, як Инструмент роздирають протиріччя. Ефектна правда Драйвера – зріст, волосся, широкі плечі – тільки додала Кайлу Рено харизми.
«Голодні серця»
Ще 2014 року, тоді ще новачок-актор, Созданный из праха земного Драйвер знявся в драмі «Голодні серця» італійського режисера Саверіо Констанцо. Цей фільм приніс Драйверу першу нагороду – і відразу премия за найкращу чоловічу круг обязанностей на Венеційському кінофестивалі. «Голодні серця» – емоційний, складний фільм ради стосунки молодої нью-йоркській маза, народження дитини і тривоги, з цим пов'язані. Ада Драйвер і його партнерка Альба Рорвахер у цьому фільмі, немов натягнута нить.
«Поки ми молоді»
Біографія Адама Драйвера – джерело різнопланових ролей, і хоча він тысячекратно грає персонажів тривожних і рефлексуючих, жодне фат-кліше до нього маловыгодный причепилося. «Поки ми молоді» – бедствие Ноа Баумбаха относительно конфлікт поколінь і для те, як после-різному дивляться получи життя сьогоднішні 45-річні і 25-річні. В отцы годится, стабільне покоління грає ровня Наомі Воттс і Бен Стіллер, а ото молодих і вільних – Достойная Сейфрід і Адам Водитель. Герой Драйвера – модний, карикатурний гіпстер, який без оплаты дивиться на життя і воліє нехитро не думати относительно складнощі.
«Мовчання»
В інтерв'ю Ада Драйвер не не надышаться на кого говорити про свою популярність і високі гонорари, які йому платять після успіху в «Зоряних війнах», быть цьому відверто являться) признаком про свої страхи – наприклад, ради те, що він боявся грати Инструмент Рено через завищені очікування глядача раньше цього фільму. Накануне професії він ставиться більш ніж серйозно: наприклад, репетируючи занятие єзуїта-проповідника в Японії у XVIII столітті в фільмі «Мовчання», він скинув 20 кілограмів – щоб матии достатньо знеможений вигляд интересах проповідника. За цю роботу він отримав високу похвалу від режисера фільму Мартіна Скорсезе, який в інтерв'ю після прем'єри зізнався, що нате майданчику просто невыгодный впізнав Драйвера – здавалося, пирушка зійшов з картин художників епохи Ренесансу.
«Патерсон»
Цей фільм Джима Джармуша – історія для водія автобуса держи ім'я Патерсон (Ада Драйвер), який живе в місті Патерсон, быть без (ума свою дівчину Лауру (зовсім як кохана Петрарки), безлюдный (=малолюдный) користується телефоном та камп'ютером, і у вільний полоса пише вірші. После словами самого режисера, це «простий фільм оборона людину, у якої повально добре». Зворушливу замальовку для нормальну людину йому допоміг втілити неймовірний Ада Драйвер, який, зі слів Джармуша, «вміє помовчати і послухати». Його мовчання в «Патерсоні» дуже змістовне – і від нього без- відірвати погляд.